czwartek, 6 stycznia 2011

Cliff McNish- Srebrny chłopiec.

Hejka! To znowu ja:))
-------------------------------------------------------------

Cykl "Srebrny porządek"
* Srebrny chłopiec (tom: 1)
* Srebrne miasto (tom: 2)
* Srebrny świat (tom: 3)
Najpierw Milo czuje wilczy apetyt, który każe mu pożreć wszystko, co jest na stole. Potem jakaś nieznana siła każe mu wyjść z domu i iść przed siebie. A później jego ciało zaczyna się zmieniać...
opis z okładki:
Sześcioro dzieci tak samo nagle wychodzi z domu. Wszystkie docierają do Zimnego Portu, ponurej, opuszczonej okolicy, gdzie grasują dziecięce gangi. Wszystkie posiadają niezwykły dar. Ale tylko Milo może ocalić dzieci przed nadciągającą zgubą - straszliwą, tajemniczą mocą...

* Autor: McNish Cliff
* Tytuł oryginalny: The Silver Child
* Język oryginalny: angielski
* Tłumacz: Mazan Maciejka
* Kategoria: Literatura piękna
* Gatunek: literatura dziecięca/młodzieżowa
* Forma: powieść
* Rok pierwszego wydania: 2003
* Rok pierwszego wydania polskiego: 2005
* Serie wydawnicze: Książki Super
* Cykle: Srebrny porządek (tom: 1)
Moja ocena: 7,5/10
Moja opinia: Książka jest ciekawa, interesująca, wciągająca. Cały czas do samego końca chcesz wiedzieć co będzie dalej. Jedyne minusy to: Okropna okładka która od cały czas mnie wnerwia, beznadziejny opis książki (patrz-góra notki) - nie zachęca do przeczytania i nie jest zbyt dokładny ponieważ mówi to co jest pod koniec książki.Mimo to książkę przeczytałam i testem naprawdę zadowolona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz