sobota, 23 października 2010

Marshall Jill- Cykl '' Jane Blonde''

No a o to druga książka:

Książki w cyklu Jane Blonde:
Jane Blonde wkracza do akcji (tom: 1)
Jane Blonde: Szpiegowska misja (tom: 2)
Opis z okładki: Poznaj młodszą koleżankę Jamesa Bonda, najsłynniejszego agenta świata!

Pewnego poranka cały świat Janey Brown, niepozornej dziesięciolatki, wywraca się do góry nogami. Tajemnicza Grupa Senirlooz porywa matkę dziewczynki i jedynie Janey może ją uwolnić… A właściwie nie tyle Janey Brown, co Jane Blonde – nowa rewelacyjna szpiegówka PAS!

BiblioNETka utrzymuje się z reklam. Jeśli chcesz nam pomóc, prosimy o wyłączenie ich blokowania na naszej stronie. Jak to zrobić?. Dziękujemy i zapewniamy, że nasze reklamy nie będą ryczały, ani przeszkadzały w przeglądaniu serwisu! :)

* Autor: Marshall Jill
* Tytuł oryginalny: Jane Blonde. Sensational spylet
* Język oryginalny: angielski
* Kategoria: Literatura piękna
* Gatunek: literatura dziecięca/młodzieżowa
* Forma: powieść
* Rok pierwszego wydania polskiego: 2007
* Cykle:Jane Blonde (tom: 1)
Moja ocena: 7/10
Moja opinia: Książka rozrywkowa. Taka detektywistyczna. Ja osobiście musiałam czekać aż doczytam się rozwiązania zagadki bo ja nie jestem zbyt dobra w krzyżówkach itp.:) Fajna jak dla mnie książka

1 komentarz: