niedziela, 19 grudnia 2010

Karolina Majgier- Trzynastka na karku



Kocham tą seria trochę mniej niż Eragona, ale i tak ta seria jest super!!!
-------------------------------------------------------------------------
Cykl "Dzienniki Ani Szuch"

* Trzynastka na karku (tom: 1)
* Marzycielki (tom: 2)
* Po co mi chłopak? (tom: 3)
* Miłość ci wszystko wyPaczy (tom: 4)
* Gdybym była czekoladą (tom: 5)

Kornelia się odezwała. Jest zakochana. Nie zabujała się, tylko jest zakochana. Tak napisała. Dodała jeszcze, że ?po raz pierwszy poznaje słodki smak miłości?, i zastanawiam się, czy to oznacza, że już się całowała. Chłopak Kornelii, zwany przez nią ?chłopcem? ma szesnaście lat i jest muzykiem. Można się było tego spodziewać. Ona jest wyrafinowana na całej linii, jeździ konno, gra na fortepianie, lubi ?powracać? do Pragi, Wenecji i nawet ma chłopaka wyrafinowanego. Ciekawe, na czym on gra? Dziwne, dotychczas przypuszczałam, że tacy ludzie się nie całują i nie chodzą z nikim, dopóki nie skończą osiemnastki. Kornelia ma czternaście i pół roku, a jej chłopak szesnaście. Nie pisała, jak ma na imię. Zaraz ją zapytam. Ania, Nika, Blondi i Paula to zgrana paczka dziewcząt, patrzących krytycznie, nie tylko na świat swoich kolegów, ale również na świat dorosłych.
* Autor: Majgier Katarzyna
* Język oryginalny: polski
* Kategoria: Literatura piękna
* Gatunek: literatura dziecięca/młodzieżowa
* Forma: powieść
* Cykle:Dzienniki Ani Szuch (tom: 1)
Moja ocena:9/10
Moja opinia:polecam

1 komentarz:

  1. Cześć, jestem Paulina też mam swojego bloga o książkach. Chciałam cię zapytać czy czytałaś "Po co mi chłopak"? Jeśli nie to zajrzyj na mojego bloga http://ksiazkipauliny.blogspot.com. Serdecznie cię zapraszam!:)
    PS: Masz fajowego bloga, wiele w nim różności!

    OdpowiedzUsuń